ponedjeljak, 24. prosinca 2012.

sanjarica hr sanjarica policija sanjarica p

STIHOVI Sklapati stihove - ljubav vam neće biti uzvraćena. Čitati stihove - previše ste zadovoljni sami sobom! vSTIJENE Vidjeti stijene - nenadano ćete sklopiti dobar posao. Visoke stijene - svladat ćete sve prepreke. Nositi stijene - netko vas iskorištava. Rušiti stijene - u svom poslu imate jako slabu pomoć. UMIVANJE Umivati se - loš period pun briga i problema uskoro će biti iza vas; očekuje vas sreća. sanjarica vlak tumačenje snova sanjarica snova snovi znacenje sanjarica crkva velika sanjarica sanjarica ženski PASTIR Vidjeti pastira - naglo ćete zaraditi novac. Pastir s lijepim stadom - imat ćete sretan obiteljski život. Pastir s mršavim stadom - povećat će vam se obitelj. S velikim stadom - sklopit ćete dobar posao. Pastir sa svinjama - nadjačat ćete svoje suparnike i neprijatelje. Biti pastir - dolazi za vas loš period pun problema, žalosti i neugodnosti na poslu. Razgovarati s pastirom - sreća vam dolazi na vrata. sanjarica zmije snovi sanjarica jaja sanjarica novac sanjarica brojevi zmija sanjarica KOMET Ne donosite prenaglo zaključke. sanjarica sanjarica tumačenja snova tumačenje snova sanjarica vuk sanjarica poljubac BUHA Velike brige i siromaštvo. Loviti buhe - mukotrpan posao bez nagrade. Ubijati buhe - brige i nepredviđeni izdaci. SLIKAR Vidjeti slikara - previše ste lakovjerni i neodgovorni da bi mogli uspjeti u poslovima, ali u ljubavi će vas pratiti sreća. Biti slikar - očekuje vas ugodan doživljaj. POSJETA Vidjeti nečiju posjetu - uskoro ćete biti u veselom društvu. Primiti posjetu - započeto ćete morati prekinuti. Službena posjeta - očekuju vas neugodnosti. Neočekivana posjeta - uskoro ćete biti neugodno iznenađeni. tumačenje snova tumać snova tumać snova sanjarica velika sanjarica sanjarica prijatelj sanjarica jaja DJEČJA KOLICA Imate iskrene prijatelje. sanjarica sanjarica hrvatski sanjarica sanjarica sveznar sanjarica p sanjarica stepenice sanjarica majka KINO Otkriti će te dobro čuvanu tajnu. sanjarica sanjarica vjenčanje sanjarica sanjarica on line sanjarica kuća tumačenja snova sanjarica PERJE Vidjeti ga - mučit će vas sitne brige i problemi uzrokovane vlastitim sitnim lažima. Šareno perje - postići ćete svoj cilj. Ako perje leti - izbjegavajte tračeve i svađe. Kupovati perje - pretrpjet ćete štetu u trgovini. Čistiti perje - bolest u kući.

1 komentar:

  1. Želim obavijestiti svijet o Dr.ODION-u, velikom čarobnjaku koji je vratio mog muža kad sam mislio da je izgubljena svaka nada. Bila sam trudna kad me suprug ostavio zbog druge žene. Dr ODION je koristio svoju snažnu čaroliju kako bi mi vratio osmijeh na lice vrativši mog čovjeka čarolijom, isprva sam mislila da sanjam kad mi se muž vratio na koljena moleći me da mu oprostim i primim ga natrag i uvijek od tada me voli više nego što sam ikad očekivao, pa sam dao zavjet da ću svijetu dati doktor Dr.ODION jer je on Bog na zemlji. Imate li problema u svojoj vezi? je li vaš partner raskinuo s vama, a vi ga i dalje volite i želite mu povratak? Imate li problema sa svojim financijama? kontaktirajte Dr.ODION danas kako bih vam dao 100% garanciju da će vam pomoći baš kao što je i meni pomogao. možete mu se obratiti (drodion60@yandex.com) krajnjim čarobnjakom putem adrese e-pošte: ili WhatsAPP na njegov broj mobitela +2349060503921

    OdgovoriIzbriši